2 Ağustos 2012 Perşembe

Burda-yım...


burda dergisi
Burda 2007/Nisan 
Uzun ve sıcak yaz günü birde Ramazan olunca ne yapacağımı şaşırdım...
Aylak aylak gezinip her telden çalasım var....
gibi... yok gibi....
Ya da aman şimdi kalsın sonra ...
akşam yaparım!...
yok sabah yaparım!...
bayramdan sonra..... mı?
yapsam acaba!!!
Her yere ve her şeye el atıp sonra ya havale ediyorum...
Bu gün de dergilerime el attım...
Aslında yayınladığım eteğin kalıbını aradım bulamadım...
Markete gittim...
Burda Dergisinin Ağustos sayısını görünce aldım eve geldim...
Derken aklıma eteğin kalıbını yeniden çıkarmak geldi.
Bu kezde hangi dergide olduğunu bulamadım...
Zincirleme kaza gibi...
Yenilendi:))) yayınının kahramanı dolap döküldü.
Burdalar saçıldı sonunda model bulundu...
Bulunca da yayınlandı...
Sonra ya bırakmadım...
Dökülenler artık bayramdan önce toplanmalı....:)))
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...