27 Haziran 2012 Çarşamba

Mutluluğun Adını Alman Pastası Koydum!!!

Yoğun yaz günleri bana mola verdirmiyor.
Geçen haftayı kız kardeşim ve yeğenlerimle birlikte geçirdim.
Bu kez dışarıda olmak yerine evde olmayı tercih ettik.
Tatil dönüşü İstanbul yapınca, kalma süreleride 3 gün olunca özlem gidermeye çalıştık.
Yakın mesafelere şöyle biraz uzandık.
Bu arada BLUZU çok beğendi.
Bu gün annemi, babamı ve büyük erkek kardeşimi  bekliyorum.
Gelmek üzereler, beklerken sizlere bir uğrayayım dedim.
Malum bu hafta daha yoğun olacak.
Küçük erkek kardeşimin mezuniyet töreni var.
Hazırlıklar tamam erkek kardeşim için Alman Pastası yaptım. Tarifi daha sonra yayınlarım.
Alman Pastası

Alman Pastası

Alman Pastası
Şimdilik sevgiyle kalın.
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...