9 Mayıs 2012 Çarşamba

Mayıs Ayındayız!

Çok güzel ve hareketli geçen 20 günün sonunda büyük bir boşluğa düşmüş gibiyim.
Annem ve babamı yolcu ettikten sonra eve girmek zor geldi...
Babam 20 günle yeni bir rekora imza atmış oldu...
Geldiği gün gideceği günün hesabına başlamıştı.
Ama yoğun ısrar ve birkaç günlük Yalova ziyareti ile onu bu kadar kalmaya ikna etmiş olduk. 
Bol bol gezdik diyemeyeceğim.
Malum İstanbul trafiği yüzünden babam bize eşlik etmek istemediği için annemle yakın yerlere gittik.
İlk gün karşıya geçip Hisarüstü,Bebek,Beşiktaş,Ulus hattını aşıp eve dönmemiz üzerine babamı arabayla bir yere götürmeye ikna etmek mümkün olmadı.
Sadece Üsküdar'a gidip bir Boğaz turuna hayır demedi...
Geldikleri güne Medovik Pasta yapmıştım.
Geçen sefer yaptığımda orjinal tarifi uygulamıştım. 
Bu sefer kendi krema tarifimi kullandım.
Evet budur dedik.
Böğürtlenli sos ile servis yaptım. 
Annem diyette olduğu için başka tatlı yapmadık... 
Medovik Pasta

Medovik Pasta

Medovik Pasta
 Yalova da gün batımı......
 Kars 'ta mecburu hizmet yapan Yalova'lı bir arkadaşım için..
Gün Batımı

Gün Batımı
 Kız torunlara hediye almak ne zormuş.
Efendim pazarda karar veremeyince fotoğrafladık, hanımefendilere gönderdik sonra onlar şu olsun,bu olsun dediler, o rengi var mı? bu rengi var mı?....derken sonunda birer tişört aldık.
Pazardan Tişört


Pazardan Tişört

Eh şimdilik bu kadar biraz daha ara vereceğim.
Bu gün kayınvalidem geliyor.
Anlayacağınız benim için Mayıs ayı,misafir ayı oldu...
Hepinizi takipteyim...Yorum yazamasam da neler yapıyorsunuz ziyaret ediyorum.İyi yayınlar...... 
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...