12 Mayıs 2012 Cumartesi

Gerçek Aşkım

Gerçek Aşkım
16 yıl önce kucağımda uyuyan bebeğin ellerini öpüyor ve nasıl da benim parmaklarımın küçük bir kopyası olduğunu düşünüyordum.
Şimdi o minik parmaklar bir cep telefonunun tuşları üzerinde gezinip duruyor.
Neredeyse bütün gün ve gece mesajlaşıp duruyor... Umursamazlık ve asiliği ergenliğinin getirdikleri...
Oğlumun değişimini izlemek hem çok güzel hem de hüzünlendiriyor....
O nu ben daha dün doğurdum....................................... Şimdi boyu hızla uzuyor,kısalan eşofmanının paçalarından kıllanan bacaklarını görünce eşimle  göz göze geliyoruz.
Bu sabah sarılıp öptüğünde yeni çıkan ve daha,haftada bir kez kestiği bıyıkları yüzüme batıyor...
....
Nasıl olduysa telefonunu bulamıyor...
Benim telefonumla kendi telefonunu çaldırıyor...
Mutfak tezgahında kurulama havlusunun altında titreyen telefonu elime alınca görüyorum.
Benim numaramı Gerçek Aşkım diye kaydetmiş...
Gözlerim dolu dolu telefonunu uzatıyorum...
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...