24 Mayıs 2012 Perşembe

Battaniye

Neredesin?
Diye sordunuz mu?
Bilmiyorum... 
Ama ben cevap veriyorum....dünya meşakkati...
Misafirlerimi yolcu ettim.
Yaza girmeden battaniyemi bitirdim.
Havalar malum,akşamları serin oluyor...
Battaniyemi kaldırmadan önce kullanma fırsatını da bulduk.
Bayağı tek kişilik bir yatak örtüsü kıvamında oldu...
Motifler çok önce bitmişti.
Birleştirmek ve kenarını örmek için misafir gelmesini beklemiş...
Annem de Kayın Validem de çok beğendi...
Umarım size de beğendiririm. 
Tığ işi Battaniye

Tığ işi Battaniye

Tığ işi Battaniye

Tığ işi Battaniye

Tığ işi Battaniye

 Regaip''bol ihsan,çok değerli hediyeler''Kandili...
Duaların geri çevrilmediği bu geceden,bağışlanarak çıkmak hepimize nasip olsun.
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...