Son Gündem

Bahar temizliğini yaptım.
Ooohhhh....rahat rahat el işlerime gömüle bilirim dedim....
Dün bir esti,bir yağdı ...
Camlar,kapılar,balkonlar birbirine girdi...
Bu gün temizlik-memizlik kalmamış...
Neredeyse daha beter ....
Allah can sağlığı versin bir daha yaparız...
Renkli Dantel Modeli
Geçenlerde bir blokta renkli danteller görmüştüm.
Aklıma geldi ben de bir zamanlar severek kullanmıştım.
Model ve ipler anneannemden ipini almış modelini başlamış örememiş ben tamamlamıştım.
Moskova'dan gelen hediyelerimle birlikte yayındalar...

http://graphicsfairy.blogspot.com/
Sizlere güzel bir dekopaj resmi...
Hafta sonuna annem ve babam geliyorlar...
Çocuklar havalara zıpladılar...
Küçük oğlum bir kaç yıl öncesine kadar,ne zaman yaprak sarması yapsam.
-Anneannem mi geldi?,diye sorardı.
Hiç yapmadığımı sanmayın sık sık ve güzel yaparım.
Ama annem daha güzel yapar..... 
Tabii birde torunlarına, 
-Size yaprak sarayım. diyerek biraz da ısrar ederek yedirdiği için onunkiler göze görünüyor ....
Sanırım...
Hepinizin KUTLU DOĞUM HAFTASI 'da güzel ve bereketli geçsin....

Etiketler: , , , , ,