11 Nisan 2012 Çarşamba

Ne Haldeyim?

Bahar geldi...derken yeniden soğuk ve yağışlı hava sanki bütün enerjimi sildi süpürdü...
Dikiş dikmek,boya yapmak,kanaviçe işlemek,örgü örmek istiyorum...
Gel gör ki hiç birine elim varmıyor.
Bütün malzemelerim ortalıkta duruyor...
Acaba birine hevesle sarılıp tutunur muyum? diye...
Nerede!!! birini alıp.....öbürünü bırakıyorum....sonra bir başkasını olduğu yere bırakıp kalkıyorum...
En sonunda pes ettim.
Öncelikle her şeyi kaldırıp evime bahar temizliği hakkını teslim edeceğim.
Sonra Allah Kerim....


Peçete Dekopajı

Peçete Dekopajı

Terrakotta baharatlıklarımı 5-6 yıl önce bir kermesten almıştım.
Setin üzerinde ocağa yakın bir yerde durdukları için üzerlerine sıçrayan yağ lekeleri beni rahatsız ediyordu.
(Malum toprak menşe-ili oldukları için yağı içine emiyor.)
Peçete dekopajı yaptım.


Seramik Hamuru

Seramik Hamuru

Seramik Hamuru

Bunları da hamur kabartma yaparken kalan hamurlardan yapmıştım.Ne zamandır duruyorlar...
Paketi açtıktan sonra saklama imkanınız olmuyor.
Ne kadar sarıp sarmalasınız da kuruyor ve atılıyorlar.
Değerlensin istedim...
Otur kalk muhabbeti sonucu ancak bu kadar renklendirdim.
Çok amatörce oldular ama ben sevdim...
Evin hamuru,hazır light model hamuru,diğeri ise ağaç tutkalı ile yapılan seramik hamuru,kururken şekli bozuldu ve böyle yamuk yumuk bir şey oldu.
Kendince özgün bir hal aldı....


Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...