Dün,Bugün,Yarın

Kermesten sonra yapılacakların hepsini bir anda iptal ettim.
Çarşambayı atlatınca bir rehavet çöktü üzerime... 
Perşembe günü neredeyse akşama kadar yataktan çıkmadım.
Elimde kitabım evin sessizliğini dinleyerek kitap okudum.
Çocuklar okuldan gelince çay demledim.
Çocuklarla güzel bir ikindi kahvaltısı yaptım.
Sonra yeniden yatağıma çekilip kitabımı bitirdim.
Kitabım bitti ama hala etkisindeyim ve bu tadı kaybetmek istemiyorum...
İSKENDER PALA'nın OD'u,diğer kitaplarından aldığım lezzeti,aratmadı...
Her zamanki gibi,bildiğimiz bir hikayeyi (Yunus Emre'nin Hayatını) hiç bilmiyormuş tadında okudum...
İskender Pala'nın kitaplarını okurken,hep''Kitap bitiyor.''diye üzülmüşümdür...
Okur okur sonra ne kadar kaldığına bakıp,ay bitiyor diye dertlenir,daha bir ağır ve içime sindire sindire okurum.
Cuma gününü ise aklımda ve dilimde Yunus Emre varken, evi toparlamakla geçirdim.
Kuş Evi
Balkonuma biri çıksa,beni yıka diye yalvaracaktı artık.
Çiçeklerim susuz kalmışlardı.Daha ne diyeyim...
Battaniye Modeli

Dün ve bu gün battaniyemi elime aldım.
Motifler bitti onları birleştirmeye başladım.
Mevsimi geçmeden biter herhalde!!!!..bu da başka bir hikaye daha sonra anlatırım...:))
Kermes yorgunluğumu atıp,normal düzene geçtiğimi anladım.
İlk kez bu kadar uzun yazıyorum sanırım.
Neden bilmem ama,sanki içimi görün istedim.
Bu arada kermeste her şeyi sattık.Hiç bir şey kalmadı.Hatta sipariş aldık.En rağbet gören ürünümüz pikeler oldu...
Herkese güzel ve bereketli bir hafta diliyorum.

Etiketler: , , , ,