İstanbul Rüyası

İstanbul silüetli kumaşlar,
Küçükçalık şirketinin premier home pamuk saten kumaş serisinden.Küçükçalık olmasa bizimde böyle güzel kumaşlarımız olmayacak.Yabancı sitelerde ve bloglarda görüp iç geçirdiğimiz desenlerin benzerlerini yapıyorlar.
İlk keten masa örtülükler ile başladılar.
Umarım yelpazeleri dahada genişler.
İthal kumaşlar artık bazı mağazalar tarafından getiriliyor ama fiyatlar abes ötesi... 
Oğullarıma nevresim dikmek istemiştim.İthal bir kumaş beğenip,ufak bir hesap yaptığımda,dikiş işi benden olduğu halde,sadece kumaş için 1000 lira gibi bir maliyet çıkınca, mağazadan arkama bile bakmadan çıkmıştım.
İstanbul Desenli Pike Takımı

İstanbul Desenli Kumaşlar

Şimdi bu güzel kumaştan pike takımı diktim.
Çift kişilik,dört adet yastık ve çarşafı...
Pikesi hazır sadece kapak yaptım.
Dün akşamdan beri evdeki herkes bana bana mı? diye soruyor.
Evdekiler hayal kırıklığına uğradılar.
Çünkü kermese gidecek.
Yer ve zaman kesinleşince size de haber veririm.
Her yıl elimden geldiği kadar dikiş işlerine yardım etmeye çalışıyorum.
Anlayacağınız bu aralar yoğunum. 
Artık oğullarıma da bu kumaştan nevresim takımı dikerim.



Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,