Çarpı İşi Terapi

Aynı şeyleri yapmak ne kadar yorucu...
Kermese pike dikmiştim ya işte ondan 6 adet daha diktim. 

Garnitür Kumaşlar
Kumaşları çekmişim.Pikeleri unutmuşum.
Dikiş işi bitince çarpı işi havlu kenarını işlemek benim için terapi gibiydi.
Havlu Kenarı

Çarpı İşi

Çarpı İşi
Hani çok sevdiğiniz bir dostunuzla uzun süre sonra karşılaşınca, birbirinize doyamazsınız ya...
Aynen öyle oldu doyamadan bitti.
Bitirince de aldım elime kahvemi şöyle karşıdan seyreyledim. 
Çarpı işlerine kavuşmama biraz daha zaman var önce kermesi atlatalım.
Arkadaşlarla plan yaparken ''kermesten önce,kermesten sonra'' konuşmaları çok sık dilleniyor.
Bu da bize bayram gibi oldu.Aklımıza ne gelse kermesten sonra diyoruz....Bayramdan sonra der gibi...
Bahar Dalı

Papatya
VE güzel pazardan geriye kalanlar.
Bugün hava yine kapalıydı ....

Etiketler: , , , , , ,