21 Mart 2012 Çarşamba

Bahar Beklerken

Merhaba.....
Yaklaşık iki haftadır hem buradayım hem değilim.
Mutlaka her gün girip neler var neler yok kim ne yapıyor bakmaya çalışıyorum.
 Baharı beklerken işlediğim ama dikmeye zaman ayıramadığım, havlu kenarlarını diktim.
Hazır sehpamın üzerine güneş düşmüşken resimleyeyim dedim,hadi yayınlayayım bari...den sonra buradayım.
Kanaviçe

Çay saati

Kanaviçe

Havlu Kenarı

Kermes çalışmaları son sürat devam ediyor.
Son güne kadarda sürer umarım.
Bu masa örtüsünü de bir arkadaş işleyip getirmiş ne ara resimledim hatırlamadım.
 Altına kapiçino rengi keten masa örtüsü dikip bir çay saati örtüsü yaptık.O şekilde resimlememişim.
Artık böyle idare edin.Belki ilham alanlar olur.


Tam şunları da hazırlayınca pek bir şey kalmayacak diyoruz.
Bir yerlerden bir şeyler geliyor.
Yap yakıştır,tak takıştır misali hemen kesilip dikilsin...
Derken imece usulü ortaya bir şeyler çıkarıyoruz.
Allah razı olsun.
Verenden,hazırlayandan,dikenden,süsleyenden,alandan kullanandan,yararlanandan.


Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...