23 Şubat 2012 Perşembe

Türk İşi Tablom

Kumaş Boyama
Biraz ondan biraz bundan...
Kaç gündür çok yoğunum ne yapıyorsun derseniz,
ortada somut bir şey yok gibi...
Dünya meşakkati... Allah eksik etmesin...
Daha önce yayınladığım türk işi tablomu çerçeve yaptırdım.
Çerçevenin antika havasında olmasına bayıldım.
Hem flaşlı hem flaşsız çekimin ikisini de yayınlıyorum ama yinede renkleri yansıtamadım.
Türk İşi Deseni
Bu arada sevgili Mavii'den cesaretle dolabımı yenilemeye karar verdim.
Bu,dolabın şimdiki hali,kapağın biri ve üstü mavi mi?, yeşil mi?...öyle bir renk.Diğer kapak fındık kabuğu,yanları siyah...
Hobi malzemelerimi koymak için iş yerinden getirmiştim.
Eski evde kombi odasındaydı.
Şimdi ortalığa çıktı yanından ne zaman geçsem gözümü tırmalıyor:):):)
Kendisinden vazgeçemiyorum bari makyaj yapayım!!!!
Handmade




Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...