Thermo Çanta Diktim.

Yıllar önce marketten Thermo çanta almıştım.
Çokta kullandım.
Elimin direği oldu diyebilirim.
İster soğuk,ister sıcak içine ne koysam gayet güzel koruyor.
Ne var ki kenarından yırtılıverdi.
Eee az zaman olmamış tam 10 yıl.
Hatırladığım kadarı ile küçük oğlum yeni doğmuştu.
Thermo Çanta

Termos

Yırtılınca ''takke düştü,kel göründü.''
İçinde cam elyafı varmış.Böylece ısı korunuyor tabii...
Ben de cam elyafından yola çıkıp,kendime güzel bir
Thermo çanta dikiverdim.Biraz uğraştırdı.
Uğraştım ama benim çanta daha bir thermo oldu.
Bir kat kot ,bir kat tela,bir kat alüminyum folyo,
bir kat cam elyafı,bir kat astar,tam 5 kat.
Sıcak silikonla birbirine tutturup kumaşa adapte ettim.
Ağız kısmına da fermuar diktim.Hem boyutu da büyüttüm.
Bu kez içine 3 tane 1.5 litrelik içecek, 2 tane de 1 er kiloluk bakliyat  paketi koydum. Daha da yer var.

Thermo Çanta
Kapıya astım sapına zımba bastırayım.
Sağlam olsun.
Oradan da alışverişe gideriz artık.
Rahmetli babaannem,''Eskisi küllüğe'' derdi.
Rahmet istedi.Nur içinde yatsın.
Öbürünü 10 yıl kullanmışım.
Bu beni epey götürür....






Etiketler: , , , , , , ,