Patchwork Çantama Bakın Lütfen!!!



Kot Kumaş Değerlendirme









Kotlar Ortaya dökülmüştü 'ya paçalardan bu çanta çıkıverdi.
Bilinçsizce şeritler haline gelen paçaları rastgele birleştirdim.
Bundan ne olacak şimdi,diye günlerdir oradan alıp buraya, buradan alıp şuraya koyarken...
Dün durakta bir genç kızın kolundaki deri çanta benim kafayı çalıştırdı.
Bütün akşam nasıl olur şöyle mi?  iyi, böyle mi? iyi...diyerek 
Ne kadar kendimden geçtiğimi anlatamam....
Eskileri Değerlendirme
Sonunda kaba taslak böyle bir şey oldu.
Daha sonra kenardaki kıyıdaki ...
 Bunu atma bir işe yarar diye sakladıklarımı buldum.

Kot

Taktım takıştırdım...Çanta süslendi, püslendi...

Eskileri Değerlendirme

Eskileri Değerlendirme

Omuzda da çok güzel duruyor.
Kendi kendime fotoğraf çekemedim.
Çocukları da bekleyemedim.
Hemen size göstermem lazım dimi ama:)


Eskileri Değerlendirme


Eskileri Değerlendirme



Etiketler: , , , , , , , , , ,