Organize Olamıyorummm......

Tatil bloglar da bir rehavet yarattı.
Aslında blogerler bir koşturmanın içine girdiler.
Bu tanıma bende uyuyorum!!!
Çocukların evde olmaları benim organize olmamı engelliyor.
Sabah kalkmak bilmiyorlar.
Dolayısı ile kahvaltı faslı en iyi ihtimalle saat 12.00 den önce
bitmiyor.
Ben tam mutfağı toparlayıp kendi işlerimin başına geçecekken, yeniden acıkma sinyalleri ile kendimi mutfakta buluyorum.
Büyüdükçe doymak bilmiyor bu oğlan çocukları...
Öyle atıştırmak falan vızzz geliyor...
Günlerim marketi eve taşı...temizle doğra,pişir,masayı kur,
masayı kaldır.....sonra yeniden....
Neyse fazla uzattım!
Ben organize olamıyorum....!!!
Bu arada dikiş malzemelerini organize ettim.
Acele işe şeytan karışır derler ya!!!!!!!
Otur kalk aradığımı bulamamaktan elimden iş çıkmıyor.
Ne zamandır aklımdaydı.
Hadi dedim,bu koşturmanın içinden çıkan en iyi proje bu olur.
En son diktiğim çantalar yüzünden evdeki bütün malzemeler ortalığa dökülmüşken toparlayayım.....
İlk olarak ana ekipmanları bir araya getirdim...


                    Bir çeşit ilk yardım çantası gibi....
Kot Çanta

Her zaman el altında bulunabilir......

Kot Çanta

Hop diye toplanıp ortalıktan kaybolabilir....

Çanta Dikimi
Bu arada bu kumaşı da bitirdim.
Cuma pazarından 5 liraya almıştım.
2 metre eni 3 metre boyu vardı.
Epeyce işe yaradı...Joker gibi her yerde imdadıma yetişti...



Etiketler: , , , , , , , , ,