31 Ocak 2012 Salı

Mutfak Önlükleri

Sonunda elimden bir iş çıkardım.
Dikiş makinasının yanında durup duruyordu.
Ortaya çıktıklarına bin pişman olmuş gibi bir oraya bir buraya...
Al al koy...Sonunda aldım elime öyle bir alış ki hiç bırakmadan kes,biç,ütüle,resimle...postala...
Bir tanesi annem için,
Mutfak Önlüğü

Bunu da ben çok beğendim ama bakalım kime kısmet olacak.
Eskileri Değerlendirme

Bir kotla iki önlük bayağı güzel oldu.
Dedim ya ben çok beğendim.
Ne dersiniz güzel olmuşlar değil mi...?
Eski Kotları Değerlendirme

      Nedendir! bilmem bu önlükler beni çok mutlu etti.
Kendimi gülümserken buluyorum ve aklıma gelen bu şiirle size veda ediyorum.......


                        SOKAKTA GİDERKEN
                 Sokakta giderken,kendi kendime
                 Gülümsediğimin farkına vardığım zaman
                 Beni deli zannedeceklerini düşünüp
                 Gülümsüyorum.
                                          ORHAN VELİ  KANIK
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...