5 Ocak 2012 Perşembe

Mutfak Önlüğü

Mutfak önlüğünün bir tanesi yeni yılın ilk projesi oldu.
2011'in son günlerinde ortaya çıkan kotlardan biriydi.
Yeni yıl temasına da uygun oldu.
Kullanmaya başladım bile...
Benim emektar bu kotları dikiyor ya çok mutlu oluyorum :)
Kot pantolonun(daha doğrusu büyüüüüük beden kot pantolonun) arka bacaklarını birleştirdim.
Ön tarafın diz ve cep bölümü çok kirlenmişti.
Eeeee sonuçta yurtta kalan erkek üniversiteli....
Ön tarafın sadece iki cep arasındaki fermuarlı bölümü 
kesip çıkardım.
Kuşak ve atkı yapmak için hiç temiz ve düzgün parça kalmamıştı.
Böylece önlüğümüz kırmızı kuşakla yeni yıla girdi!


     YENİ YIL SAĞLIK MUTLULUK VE HUZUR GETİRSİN...


Eskileri Değerlendirme

Mutfak Önlüğü

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...