20 Kasım 2011 Pazar

Kanaviçe Dergisi

İlk sayısından beri takip ediyorum.3 ayda bir çıkıyor.
Ben çıkacağı ay bayilerden gözümü ayıramıyorum. 
Dergiyi gördüğüm anda satın alıp doğru eve...Çünkü... dergi ile arama kimseler giremez...
Bir kaç saat sadece dergi ve ben...
Eylül ekim 2010 sayısının kapağındaki tepsi örtüsünün,masa
örtüsünü işlemeye başladım.
Kanaviçe Dergisi

Kanaviçe Dergisi Masa Örtüsü Modeli

Kanaviçe Dergisi


İnanılmaz güzel oluyor yağlı boya tablo sanki 
Sürekli şablonu takip etmek sabır istiyor.
Daha öncede çok kanaviçe işlemişdim.
Genelde birbirini takip eden desenleri ve sayıları ezberliyorsunuz.
Bu model öyle olmadığı için çok zor ilerliyor ama sonuç memnun edici.
Bitirir bitirmez yeniden paylaşacağım.
Sizlerinde sabır göstermeniz gerekiyor.
BENİ TAKİP EDİN :):):)
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...