19 Kasım 2011 Cumartesi

Elmalı Kurabiye

Yıllardır elmalı kurabiye yapmaya çalışırım.
Her seferinde bir daha yapmayacağım derim.
Bu sefer oldu:) Hem de nasıl güzel oldu...
Tarif için BURAYA tıklayın...
Aslında bayramdan önce elmaların tazeliğini kaybettiğini görüp onlarla turta yapmaya karar verdim.
İçi hazırladım.
Evdeki hesap çarşıya uymadı.
Margarin yoktu,ceviz azdı.
Derken içi dondurucuya koydum.
Nasip bu güneymiş,nasıl da iyi oldu.
İçi az gelince kalan hamuru da marmelatlı kurabiye yapıverdim.
Marmelat yerine böğürtlen reçelini kullandım.
(Biraz bekleyince reçel kurabiyelerimi terk etti ama:))
Mutlaka deneyin çok güzel bir hamur.
Bu hamurla neler neler yapılır...
Tarifi okuyunca hamurun çok yağlı olacağını düşünmüştüm.
Ama çok güzel bir hamur oldu.Bayağıda bereketli tam 4 büyük tepsi kurabiyemiz oldu.
Bu işe en çok çocuklar sevinecek.


Elmalı Kurabiye Tarifi

Kurabiye Hamuru Tarifi

Elmalı Kurabiye

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...