Patchwork Yatak Örtüsü

Sabrın sonu selamettir.
Sabırla yaptım amaaa değdi doğrusu.
Yorganlama yapmak gözümü korkutmuştu.
En kolayı oymuş.
Belkide çok teferruatlı yapmadığım içindir.
Yorganlamanın da bir çok çeşidi varmış.
Kullandığım elyafta biraz kalın olmuş.
Aldıktan sonra fark ettim.
Önüme gelen ilk dükkana girip sorunca adamcağız
bundan alıyorlar ama ne yapıyorlar bilmem.
Yorgan olur mu ? sen bak bakalım dedi.
Yorganlama deyince yorgan yapacağım sandı
herhalde deyip,derdimi anlatmaya çalışmadım.
Meğer daha sonra girdiğim tuhafiyede gördüm ki
kalınlıkları farklı en az 4 çeşit elyaf varmış.
Benim yatak örtüsü de böylece kalınca bir örtü,
incece bir yorgan kıvamında oldu.
Bittiği gün kardeşim geldi.Koltukta uyuya kaldı.
Bende üzerini örttüm.Bu yüzden biraz kırışık görünüyor.
Resimliyemeden kullanılınca!!!!!
Kırkyama

Daha önce Patchwork 'ün ne
kadar zahmetli olduğunu söylemiştim.Ama yinede çok zevkliydi. Yenilerini yapar mıyım?
Bakak görek....

Etiketler: , ,