Patchwork yada Kırkyama

Bu nasıl zahmetli bir iştir.Üstelik çok baştan sağma yaptığım halde.
Bu kırkyama işi tam bir delilik...
Kotlarla yaptığımda bir çeşit kırkyamaydı ama...
Bu başka...
İtiraf ediyorum.
Cetvel kullanmadım.El dikişi yapmadım.
Ciddiye de almadım.
Patcwork'e gönül verenler kızmayın.
Tek söyleyebileceğim bu bir tutku.
Parçalar birleştikçe iş büyüdükçe, heves ve heyecanda büyüyor.
Yarım bırakmadım. 
Bu sebepten dolayı...
Beni af edersiniz herhalde???...
Kırkyama



Önce bu kareler birleşti.
Sonra onları dört parçaya böldüm. 

Kırkyama Modeli
Bütün yaz boyu yavaş yavaş biriken bu kareleri birleştirme zamanı geldi.

Model Birleştirme
Yan yana birleştirmeden nasıl görünecek merak ettim.
İnşallah sabrım yeterse birleştirmek nasip olur.

Patchwork Yapımı

Birleştirip yorganlama yapılacak,astarlanacak,kenarı temizlenecek,sizinle paylaşılacak.....
Bana kolay gelsin!!!!


Etiketler: ,