8 Eylül 2011 Perşembe

Eski Kotlar Pike Oldu

Eski kotları birilerine vermek hep dert olmuştur.
Yani benim için öyledir.
Kendi kotlarımı uzun uzun giyerim ya modası geçer ya da
artık tülbente döner. 
Benim giymediğimi başkası ne yapsın.
Çocukların ki de zaten dizlerinden delinmiştir,
Ben onları kesip önce kapri sonra şorta dönüştürmüşümdür.
Tabi kesilen parçalar belki lazım olur diye saklanmış....
Derken bir koli dolusu kot ve kot parçaları...
Kardeşimde dört tane artık bol gelen kot pantolon getirince
Benim için kafa yormak farz oldu...




Öncelikle rast gele birleştirdim.35cm eninde 2.30 cm boyunda 6 tane şerit oluştu.2 tanede 20cm eninde şerit yaptım


Daha sonra 1 geniş,1 dar,3 geniş,1dar,1geniş
parçayı birleştirdim.Altını kırmızı alpaka (nevresimlik pamuklu) kumaşla temizledim.Hem pike hem yatak 
örtüsü oldu.Biraz ağır oldu ama çok dayanıklı oldu.
Oğlum akşama kadar üstünde tepiniyor, sabaha kadar 
altında yatıyor...






Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...